Дослідження семантичного ядра сайту

16-02-2016

Дослідження семантичного ядра сайту

Дослідження семантичного ядра сайту

Що ж таке семантичне ядро ​​сайту? Це якісно підібраний список цільових запитів, так званих ключових фраз, для сайту, за якими його буде знаходити цільова аудиторія. На практиці такий список запитів використовується для точного відстеження руху сайту в пошуковій видачі. Якщо ви точно визначили найбільш популярні запити вашої цільової аудиторії за допомогою складеного ядра, то відстежити рух сайту у видачі пошукових систем теж буде максимально просто. Досконало виконана робота з визначення семантичного ядра сайту допоможе ефективно оптимізувати пріоритетність розділів сайту, а також сторінок, які на 100% відображають спрямованість вашого веб-сайту.

При формуванні ядра, слід врахувати побажання замовника просування сайту, як правило, така співпраця дозволить відфільтрувати ще більш якісно запити, які, можливо, не будуть відповідати повною мірою ресурсу що просуватиметься в пошукових системах або послуги і т.д.

Враховувати треба, в першу чергу комерційні запити, фрази зі словами купити, продати, замовити послугу і т.п., потім підібрати найбільш релевантні запити загального призначення, наприклад «назва міста - послуга, товар». Далі переходимо до найменш релевантних запитів, наприклад «вікна установка недорого». Природно, що для кожного сайту і його специфіки, семантика визначається індивідуально.

Найбільш важливими «ключовими фразами», для сайту, що просувається, будуть «ключі» які ви можете визначити за наданою вам замовником інформацією. Наприклад, для сайту компанії що торгує вікнами, швидше за все, підійдуть «продаж вікон», «вікна», «купити вікна», «пластикові вікна» і т.д.

Підібравши первинні «ключі» можемо переходити до підбору повного списку семантичного ядра. Для цього можна скористатися сервісами «Яндекс Директ» або «ГуглАдвордс» в панелі керування цими сервісами є спеціальний розділ для підбору ключових фраз. Чому краще використовувати подібні сервіси? Та тому, що вручну просто не можливо обчислити з такою вірогідною точністю, як це зробить сервіс ГуглАдвордс або ЯндексДірект. Адже вам досить зайти на сторінку цих сервісів і перейти до підбору слів, де на ваш введений первинний запит система видасть всі запити, які робили користувачі пошукових систем, і з яких ми, і будемо складати наше ядро.

Зібравши велику кількість відповідних пошукових запитів, ми перейдемо до більш ретельного відсіювання найменш важливих «ключовиків» для нашого сайту. Ви не помилитеся, якщо будете керуватися показниками популярності кожного з цих запитів, які можна побачити навпроти кожної пошукової фрази в ЯндексДірект.

Якщо все зроблено правильно, то ваші труди принесуть максимальну кількість цільової аудиторії на сайт, що просувається. А сторінки сайту міцно встануть в ТОП10 пошукових систем.

Складання семантичного ядра сайту,  що просувається — це, можливо, найважливіший етап підготовки до успішного просування сайту на перші позиції пошукових сервісів.


mr_smith

Назад