Як зробити інтернет-магазин ефективним?

16-02-2016

Як зробити інтернет-магазин ефективним?

Як зробити інтернет-магазин ефективним?

Всього кілька років тому віртуальні сервіси здавалися нереальними, і, разом з тим, за короткий відрізок часу вони швидко набрали популярність. За помірну ціну в мережі інтернет можна придбати найрізноманітніші товари - від харчових продуктів до техніки для дому, торги в мережі вигідні і продавцям, і клієнтам. Але, на жаль, далеко не всі електронні магазини «приречені» на успіх. І причина банальна - незнання розробниками та власниками простих правил.

Електронний магазин - це програмний модуль з безліччю функцій, вбудований в веб-ресурс (сайт, web-представництво). Він забезпечує продажі за допомогою глобальної мережі, маючи при цьому електронний перелік для вибору продуктів і сервіс подальшої їх доставки клієнту.

Послідовність роботи електронного магазину:

  • Надання замовникові інформації про продукт.
  • Отримання замовлення від замовника (замовлення здійснюється через процедуру реєстрації, заповнення форми).
  • Отримання оплати (застосування online платежів).
  • Відправлення оплаченого продукту.

Переваги та можливості електронного магазину.

Якщо ви є власником:

  • Відсутність витрат на торговельні площі, зарплату колективу, рекламні кампанії.
  • Доступність магазину з кожної точки світу.
  • Економія часу: немає потреби повідомляти покупцеві про продукт, так як надається максимальний обсяг даних про продукцію або послугу.
  • Шанс запропонувати набагато більше товарів, ніж у звичайному магазині.
  • Ведення історії візитів користувачами магазину, на основі наявних даних.

Якщо ви - клієнт:

  • Ціни в online магазинах, найчастіше, набагато нижче, ніж в звичайних.
  • Мережеві магазини досить зручні, відкриті цілодобово, можна розглядати товар за багато днів до покупки.
  • Можливість отримати детальну інформацію стосовно товару/послуги, а також його наявності не покидаючи квартиру.
  • Величезний асортимент продукції.
  • Відсутність настирливого напору з боку продавця.
  • Шанс поспілкуватися, попитати думки інших клієнтів, продавця.

Недоліки електронного магазину.

Якщо ви власник:

  • Вчинення «лжезамовлень»
  • Небезпека «хакерської атаки»

Якщо ви - покупець:

  • Нереально помацати, випробувати продукт, протестувати його.
  • Очікування замовлення.

Отже, щоб ваш електронний магазин був ефективним, врахуйте наступне:

  1. Зручність (юзабіліті — чи продуманий дизайн вашого магазину).
  2. Сервіс (зручна система платежів, чи є можливість повернути придбаний продукт і наскільки швидко здійснюється доставка).
  3. Інтерактивність (взаємозв'язок покупця з продавцем, взаємозв'язок покупців між собою, отримання консультації online).
  4. Інформативність (максимально зрозуміла і детальна інформація та відомості про продукт, про сервіс, знижки і так далі.).
  5. Надійність (виключіть ймовірність втрати даних; для цієї мети впроваджується функція «backup даних»).

Тобто, щоб ефективність була стовідсотковою - потрібно уявити себе покупцем свого ж електронного магазину і, виявивши всі мінуси,  виправити їх. А результатом цієї роботи буде збільшене число продажів і схвальні відгуки ваших покупців.


mr_smith

Назад