Як зробити інтернет-магазин ефективним?
16-02-2016
Як зробити інтернет-магазин ефективним?
Всього кілька років тому віртуальні сервіси здавалися нереальними, і, разом з тим, за короткий відрізок часу вони швидко набрали популярність. За помірну ціну в мережі інтернет можна придбати найрізноманітніші товари - від харчових продуктів до техніки для дому, торги в мережі вигідні і продавцям, і клієнтам. Але, на жаль, далеко не всі електронні магазини «приречені» на успіх. І причина банальна - незнання розробниками та власниками простих правил.
Електронний магазин - це програмний модуль з безліччю функцій, вбудований в веб-ресурс (сайт, web-представництво). Він забезпечує продажі за допомогою глобальної мережі, маючи при цьому електронний перелік для вибору продуктів і сервіс подальшої їх доставки клієнту.
Послідовність роботи електронного магазину:
- Надання замовникові інформації про продукт.
- Отримання замовлення від замовника (замовлення здійснюється через процедуру реєстрації, заповнення форми).
- Отримання оплати (застосування online платежів).
- Відправлення оплаченого продукту.
Переваги та можливості електронного магазину.
Якщо ви є власником:
- Відсутність витрат на торговельні площі, зарплату колективу, рекламні кампанії.
- Доступність магазину з кожної точки світу.
- Економія часу: немає потреби повідомляти покупцеві про продукт, так як надається максимальний обсяг даних про продукцію або послугу.
- Шанс запропонувати набагато більше товарів, ніж у звичайному магазині.
- Ведення історії візитів користувачами магазину, на основі наявних даних.
Якщо ви - клієнт:
- Ціни в online магазинах, найчастіше, набагато нижче, ніж в звичайних.
- Мережеві магазини досить зручні, відкриті цілодобово, можна розглядати товар за багато днів до покупки.
- Можливість отримати детальну інформацію стосовно товару/послуги, а також його наявності не покидаючи квартиру.
- Величезний асортимент продукції.
- Відсутність настирливого напору з боку продавця.
- Шанс поспілкуватися, попитати думки інших клієнтів, продавця.
Недоліки електронного магазину.
Якщо ви власник:
- Вчинення «лжезамовлень»
- Небезпека «хакерської атаки»
Якщо ви - покупець:
- Нереально помацати, випробувати продукт, протестувати його.
- Очікування замовлення.
Отже, щоб ваш електронний магазин був ефективним, врахуйте наступне:
- Зручність (юзабіліті — чи продуманий дизайн вашого магазину).
- Сервіс (зручна система платежів, чи є можливість повернути придбаний продукт і наскільки швидко здійснюється доставка).
- Інтерактивність (взаємозв'язок покупця з продавцем, взаємозв'язок покупців між собою, отримання консультації online).
- Інформативність (максимально зрозуміла і детальна інформація та відомості про продукт, про сервіс, знижки і так далі.).
- Надійність (виключіть ймовірність втрати даних; для цієї мети впроваджується функція «backup даних»).
Тобто, щоб ефективність була стовідсотковою - потрібно уявити себе покупцем свого ж електронного магазину і, виявивши всі мінуси, виправити їх. А результатом цієї роботи буде збільшене число продажів і схвальні відгуки ваших покупців.
mr_smith