Просування сайту в ТОП пошукових систем
16-02-2016
Просування сайту в ТОП пошукових систем
Просування сайту - це наступний етап роботи над Вашим інтернет ресурсом після безпосереднього його створення. Мало просто створити гарний, зручний сайт, потрібно його ще і підняти в пошуковій видачі, щоб він почав приносити користь і виправдав надії, які Ви на нього покладали. Просування сайту необхідно для того, щоб він опинився на перших позиціях пошукових систем і користувачі, ввівши свій запит, могли знайти та відвідати саме Ваш сайт, замовити товар, послугу або прочитати цікавий матеріал. Для досягнення успіху і попадання в ТОР популярних пошукачів, необхідно пройти декілька важливих етапів з розкручування сайту.
Першим етапом на шляху до успіху буде визначення недоліків Вашого сайту. Подумайте, чого Ви чекаєте від людини, яка відвідає Ваш сайт, і залежно від відповідей на це питання, проводите подальше дослідження недоліків. Дуже важливо визначити недоробки в юзабіліті сайту, його зручність для відвідувача. Адже для того щоб клієнт зробив необхідні для вас дії на сайті, аж до дзвінка в Вашу компанію, вся навігація і розташування інформації повинно бути доступним і інтуїтивно зрозумілим.
Крім того, часто сайти виявляються абсолютно не оптимізовані під просування в пошукових системах в плані SEO. Це може бути банальна відсутність тексту на важливих сторінках сайту, або якщо він є, то погано написаний. Найчастіше виявляється, що текст переоптимізований, або не відповідає цільовим запитам вашого сайту, або конкретної сторінки з продаваним товаром. Також серйозними вадами можуть стати: погана внутрішня перелінкування, невідповідність метатегів вмісту сторінок, дублювання контенту, серйозні помилки в HTML-коді сторінок, погана семантика і багато іншого. Перераховувати всі можливі недоліки не має сенсу, оскільки без необхідних знань все це усунути неможливо і тому, найкраще показати сайт хорошому фахівцеві.
Спеціаліст насамперед складе семантичне ядро сайту, визначить ключові слова і фрази, за якими Вас будуть знаходити користувачі, а також їх частоту і конкурентність. Розіб'є семантичне ядро за значимістю ключовиків, відповідності розділів, підрозділів і сторінок. Побудує схему частотності входжень ключових слів і фраз у розділах сайту та сторінках, що просуватимуться. Потім наповнить ваш сайт текстом з цими словами і фразами, зробить оптимальну внутрішню перелінковку, оптимізує метатеги, за необхідності поправить html і css код сайту, семантику та інше. Тоді у Вас будуть всі шанси потрапити в ТОР пошукових систем.
Коли потенційний клієнт вже потрапив до Вас на сайт, то його необхідно утримати. Для цього сайт повинен бути привабливим в плані дизайну, usability і обов'язково викликати довіру користувача. Для більшості людей довіра - вирішальний фактор, тому Ваш сайт повинен бути, залежно від тематики, красивим, в міру яскравим або досить стриманим. У ньому не повинно бути глухих неробочих посилань або порожніх сторінок, це може викликати відчуття Вашої безвідповідальності, а сайт в очах відвідувача бачиться сирим і незакінченим або, що ще гірше, запущеним, забутим і давно не оновлюваним. Відвідувач може подумати, що у вас таке ж відношення і до потенційних клієнтів. Також необхідно ретельно перевіряти тексти на грамотність, адже людині, що досконально володіє українською або російською мовою, побачити примітивну помилку на сторінках сайту компанії, з якою він збирається співпрацювати, означає просто закрити цей сайт і відкрити інший - серйозніший.
Пошукові системи теж вдосконалюються з кожним днем і вже в змозі оцінити всі вищеперелічені чинники і застосувати в своїх алгоритмах ранжування, а також оцінити те, що буде написано в цій статті нижче. Вже зараз, наприклад, пошукова система Яндекс ввела новий чинник ранжирування сайтів - юзабіліті.
Дайте Вашим клієнтам всю необхідну інформацію, яку вони хочуть отримати, а хочуть вони небагато - побачити ціни. Якщо Ви пропонуєте товари або послуги, то крім яскравого опису, великих фотографій, обов'язково вказуйте вартість, нехай навіть орієнтовну, але покупець повинен знати, на що він може розраховувати. На сайті, де не вказані ціни за послуги і товари, більшість клієнтів не затримаються і на 15 секунд. Мало хто буде витрачати час і гроші на телефонні дзвінки для з'ясування ціни, тільки якщо Ви не пропонуєте якийсь ексклюзивний товар, аналогів якому немає ніде.
Якщо метою Вашого сайту є залучення покупців, які повинні зателефонувати і замовити товар чи послугу, то вкажіть кілька контактних номерів телефонів великим шрифтом прямо в «шапці» сайту. А також створіть можливість надсилати замовлення поштою, шляхом заповнення заявки на сайті, адже не кожна людина, в силу якихось обставин, зможе подзвонити саме в той момент, коли побачить Ваш сайт.
Будьте завжди на зв'язку. Якщо ви очікуєте дзвінків і листів від замовників, то потрудіться відповідати на всі дзвінки та листи, так у клієнтів з'явиться більше довіри до Вашої компанії, як до професіоналів, і вони повернуться ще і ще.
При створенні свого сайту, має сенс переглянути сайти конкурентів і позначити для себе їх мінуси. Врахуйте всі недоробки конкурентів і усуньте їх у себе на сайті, обов'язково придумайте свою власну «фішку» (те, що буде відрізняти Вас від сотень подібних компаній) і сміливо рекламуйте її. Нехай це буде система бонусів або знижок за приведених друзів, подарунки на день народження або що завгодно, головне, щоб покупці зрозуміли переваги вашої системи лояльності.
Що стосується безпосередньо розкручування сайту в мережі, то з цим питанням краще всього звернутися до професіоналів, які володіють усіма необхідними знаннями, програмами і стежать за зміною алгоритмів ранжирування, і знають, як правильно керувати ресурсом, щоб він у якнайшвидшому майбутньому опинився в ТОПі. Терміни на виведення сайту в топ за конкретними запитами, можуть сильно коливатися і залежати від багатьох зовнішніх чинників. На практиці, більш-менш стабільний результат, в деяких тематиках, може бути досягнутий в середньому від 2-х місяців.
І не варто забувати, ні власникам сайтів, ні оптимізаторам, що пошукове просування це не стан, а постійний процес.
mr_smith